Szállítás és visszaküldés

Szállítási idők

Hétfőtől péntekig

Minden olyan rendelést, amelyet 16:00 óráig leadtak, ugyanazon a napon postáznak PostNL - DPD vagy DHL szolgáltatóval. Hollandiára és Belgiumra 1-2 munkanapos szállítási idő vonatkozik.

Amikor a pénztárban nem lehet választani a különböző szállítók között, a csomagot PostNL levélszolgáltatással postázzák. (csak Hollandiában)

Szombat és vasárnap

Azokat az összes rendelést, amelyeket szombaton és vasárnap leadtak, hétfőn postázzák.

Szállítási idők országonként

  • Hollandia: 1-2 nap
  • Németország: 2-3 nap
  • Franciaország: 2-3 nap
  • Ausztria: 2-3 nap
  • Lengyelország: 2-3 nap
  • Olaszország: 2-3 nap
  • Dánia: 2-3 nap
  • Portugália: 3-4 nap
  • Csehország: 3-4 nap
  • Svédország: 3-4 nap
  • Svájc: 3-4 nap
  • Spanyolország: 3-4 nap
  • Norvégia: 5-6 nap
  • Egyesült Királyság: 2-3 nap
  • Írország: 2-3 nap 
  • Belgium: 2 nap
  • Luxemburg: 2 nap
  • Wales: 2-3 nap
  • Szlovákia: 3-4 nap
  • Skócia: 2-3 nap
  • Magyarország: 4-5 nap
  • Bulgária: 4-5 nap
  • Észtország: 4-5 nap
  • Lettország: 5-6 nap
  • Litvánia: 5-6 nap
  • Horvátország: 5-6 nap

Egyéb országok esetén lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a [email protected] vagy WhatsApp-on keresztül a 0548201001 számon.

Rendelés átvétele a boltban

A rendelést inkább személyesen venné át üzletünkben? Tegye meg rendelését webáruházunkban, és válassza az ÁTVÉTEL opciót. A rendelést a következő munkanapon és szombaton átveheti üzletünkben. Az aktuális nyitvatartásért tekintse meg ügyfélszolgálatunkat.

Követés és nyomkövetés

A rendelés becsomagolását követően kap egy nyomkövetési számot, amellyel nyomon követheti a rendelést.

Nem kapta meg a csomagját

Ha nem kapta meg a csomagját, akkor ellenőrizze a követési kódot.

  • Ellenőrizze a követési kódot

Itt megtekintheti a szállítás állapotát. Lehetséges, hogy a szállítási szolgáltatás késedelmet szenvedett vagy a csomagot egy csomagponthoz szállították.

      • Ellenőrizze a kiszállítási címet
        Stimmel a megadott szállítási cím?
      • Ellenőrizze a postaládáját
        Ellenőrizze, hogy nem kapt-e értesítést a futártól a postaládájában. Lehet, hogy az első kézbesítés során nem volt otthon.

Ha még mindig nem érkezett meg a csomag, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Áru csere és visszaküldés (Hollandia és Belgium)

Az áru csere és visszaküldése természetesen nem okoz gondot. Ha a termék nem felel meg az elvárásainak, természetesen visszaküldheti. Kérjük, értesítse minket 30 napon belül arról, hogy vissza kívánja küldeni a rendelését. Segít nekünk, ha a visszaküldés okát is megadja. Miután értesítette minket a rendelés visszaküldéséről, 15 nap áll rendelkezésére a termék visszaküldésére.

Jelentkeztesse a visszaküldést az alábbi gomb segítségével. 

Visszaküldés

      • A visszaküldés csak akkor lehetséges, ha a rendelést az átvételtől számított 30 napon belül törölte.
      • A rendelés törlése után további 15 nap áll rendelkezésére a termék visszaküldésére.
      • A terméket nem használták, teljes, viselt vagy sérült állapotban van.


A termék felpróbálása természetesen nem jelent problémát.

      • Az eredeti címkék és jegyek még mindig a terméken vannak.
      • A termék továbbra is az eredeti dobozban vagy csomagolásban található.
      • A visszaküldés költségei a saját költségére mennek.
      • A csomagot megfelelően fel kell bérlelni. Amennyiben a visszaküldött csomag elégtelenül van bélyegezve, akkor a költségeket felszámítjuk.
      • Ha az egész rendelést visszaküldi, akkor visszatérítjük a rendelés során fizetett szállítási költségeket is, amelyek eredetileg 3,95 euró voltak.

Visszaküldési költségek

4,95 eurós visszaküldési költséget számítunk fel, amelyet az visszatérítendő teljes összegből vonunk le. A visszaküldés költségeit a visszaküldési portálon ön fizeti. Ha az egész rendelést visszaküldi, akkor a rendelés során fizetett 3,95 eurós szállítási díjat visszatérítjük az eredeti szállítás során.  

Ha a terméket cserélni szeretné, javasoljuk, hogy azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot. Ebben az esetben le tudjuk foglalni az Ön számára a terméket annak érdekében, hogy ne legyen közben másik vásárló vagy rendelés.


Visszaküldési címünk:

Sideways

Hinmanweg 3 BE68

7575 BE, Oldenzaal

Visszaküldés az EU-n kívülről

Ha egy rendelést az EU-n kívüli országból küld vissza, a korábban kifizetett vám- és importköltségeket nem tudjuk visszatéríteni. Bizonyos esetekben lehetőség van ezeknek a költségeknek a visszaigénylésére a vámhatóságtól. Kérjük, tájékozódjon a fuvarozójánál vagy a vámhivatalnál az érvényes feltételekről és eljárásokról. A visszaküldés szállítási költségei a vásárlót terhelik.

Fontos tudnivalók:

  • Tájékoztassa a fuvarozót arról, hogy visszaküldésről van szó.
  • Tüntesse fel a szállítási számlán: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL/DPD + [az eredeti UPS/DHL/DPD nyomkövetési szám].
  • Jelölje meg a csomagon: Vámkód 604, Return Goods - full exemption.
  • Csatolja az eredeti számla másolatát, és húzza ki azokat a tételeket, amelyeket nem küld vissza.

A vám- és importköltségekkel terhelt visszaküldéseket elutasíthatjuk, vagy a költségeket a vásárlóra háríthatjuk.

Elállási jog

Önnek joga van a rendelését annak átvételétől számított 30 napon belül indoklás nélkül visszavonni. Ezen értesítést követően további 15 nap áll rendelkezésére a termék tényleges visszaküldésére. Önnek a teljes rendelési összeget, beleértve a szállítási költséget is, visszatérítjük. Ezek a költségek körülbelül 6,95 eurót tesznek ki csomagonként, az Ön szállítója weboldalán található pontos díjakért látogasson el az oldalukra. Ha élni kíván az elállási jogával, a terméket minden szállított tartozékkal együtt, és – amennyire ez ésszerűen lehetséges – eredeti állapotában és csomagolásában kell visszaküldenie a vállalkozónak. Ezen jogával való élni kívánása érdekében vegye fel velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen: [email protected]. Miután a visszaküldést jóváhagytuk, visszatérítjük az összeget 2 napon belül az Ön visszaküldött termékének jó állapotban történő visszaérkezése után.