Szállítás és visszaküldés
Szállítási idők
Hétfőtől péntekig
Minden olyan rendelést, amelyet 16:00 óráig leadtak, ugyanazon a napon postáznak PostNL - DPD vagy DHL szolgáltatóval. Hollandiára és Belgiumra 1-2 munkanapos szállítási idő vonatkozik.
Amikor a pénztárban nem lehet választani a különböző szállítók között, a csomagot PostNL levélszolgáltatással postázzák. (csak Hollandiában)
Szombat és vasárnap
Azokat az összes rendelést, amelyeket szombaton és vasárnap leadtak, hétfőn postázzák.
Szállítási idők országonként
- Hollandia: 1-2 nap
- Németország: 2-3 nap
- Franciaország: 2-3 nap
- Ausztria: 2-3 nap
- Lengyelország: 2-3 nap
- Olaszország: 2-3 nap
- Dánia: 2-3 nap
- Portugália: 3-4 nap
- Csehország: 3-4 nap
- Svédország: 3-4 nap
- Svájc: 3-4 nap
- Spanyolország: 3-4 nap
- Norvégia: 5-6 nap
- Egyesült Királyság: 2-3 nap
- Írország: 2-3 nap
- Belgium: 2 nap
- Luxemburg: 2 nap
- Wales: 2-3 nap
- Szlovákia: 3-4 nap
- Skócia: 2-3 nap
- Magyarország: 4-5 nap
- Bulgária: 4-5 nap
- Észtország: 4-5 nap
- Lettország: 5-6 nap
- Litvánia: 5-6 nap
- Horvátország: 5-6 nap
Egyéb országok esetén lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a [email protected] vagy WhatsApp-on keresztül a 0548201001 számon.
Rendelés átvétele a boltban
A rendelést inkább személyesen venné át üzletünkben? Tegye meg rendelését webáruházunkban, és válassza az ÁTVÉTEL opciót. A rendelést a következő munkanapon és szombaton átveheti üzletünkben. Az aktuális nyitvatartásért tekintse meg ügyfélszolgálatunkat.
Követés és nyomkövetés
A rendelés becsomagolását követően kap egy nyomkövetési számot, amellyel nyomon követheti a rendelést.
Nem kapta meg a csomagját
Ha nem kapta meg a csomagját, akkor ellenőrizze a követési kódot.
- Ellenőrizze a követési kódot
Itt megtekintheti a szállítás állapotát. Lehetséges, hogy a szállítási szolgáltatás késedelmet szenvedett vagy a csomagot egy csomagponthoz szállították.
- Ellenőrizze a kiszállítási címet
Stimmel a megadott szállítási cím? - Ellenőrizze a postaládáját
Ellenőrizze, hogy nem kapt-e értesítést a futártól a postaládájában. Lehet, hogy az első kézbesítés során nem volt otthon.
Ha még mindig nem érkezett meg a csomag, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Áru csere és visszaküldés (Hollandia és Belgium)
Az áru csere és visszaküldése természetesen nem okoz gondot. Ha a termék nem felel meg az elvárásainak, természetesen visszaküldheti. Kérjük, értesítse minket 30 napon belül arról, hogy vissza kívánja küldeni a rendelését. Segít nekünk, ha a visszaküldés okát is megadja. Miután értesítette minket a rendelés visszaküldéséről, 15 nap áll rendelkezésére a termék visszaküldésére.
Jelentkeztesse a visszaküldést az alábbi gomb segítségével.
- A visszaküldés csak akkor lehetséges, ha a rendelést az átvételtől számított 30 napon belül törölte.
- A rendelés törlése után további 15 nap áll rendelkezésére a termék visszaküldésére.
- A terméket nem használták, teljes, viselt vagy sérült állapotban van.
A termék felpróbálása természetesen nem jelent problémát.
- Az eredeti címkék és jegyek még mindig a terméken vannak.
- A termék továbbra is az eredeti dobozban vagy csomagolásban található.
- A visszaküldés költségei a saját költségére mennek.
- A csomagot megfelelően fel kell bérlelni. Amennyiben a visszaküldött csomag elégtelenül van bélyegezve, akkor a költségeket felszámítjuk.
- Ha az egész rendelést visszaküldi, akkor visszatérítjük a rendelés során fizetett szállítási költségeket is, amelyek eredetileg 3,95 euró voltak.
Visszaküldési költségek
4,95 eurós visszaküldési költséget számítunk fel, amelyet az visszatérítendő teljes összegből vonunk le. A visszaküldés költségeit a visszaküldési portálon ön fizeti. Ha az egész rendelést visszaküldi, akkor a rendelés során fizetett 3,95 eurós szállítási díjat visszatérítjük az eredeti szállítás során.
Ha a terméket cserélni szeretné, javasoljuk, hogy azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot. Ebben az esetben le tudjuk foglalni az Ön számára a terméket annak érdekében, hogy ne legyen közben másik vásárló vagy rendelés.
Visszaküldési címünk:
Sideways
Hinmanweg 3 BE68
7575 BE, Oldenzaal
Visszaküldés az EU-n kívülről
Ha egy rendelést az EU-n kívüli országból küld vissza, a korábban kifizetett vám- és importköltségeket nem tudjuk visszatéríteni. Bizonyos esetekben lehetőség van ezeknek a költségeknek a visszaigénylésére a vámhatóságtól. Kérjük, tájékozódjon a fuvarozójánál vagy a vámhivatalnál az érvényes feltételekről és eljárásokról. A visszaküldés szállítási költségei a vásárlót terhelik.
Fontos tudnivalók:
- Tájékoztassa a fuvarozót arról, hogy visszaküldésről van szó.
- Tüntesse fel a szállítási számlán: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL/DPD + [az eredeti UPS/DHL/DPD nyomkövetési szám].
- Jelölje meg a csomagon: Vámkód 604, Return Goods - full exemption.
- Csatolja az eredeti számla másolatát, és húzza ki azokat a tételeket, amelyeket nem küld vissza.
A vám- és importköltségekkel terhelt visszaküldéseket elutasíthatjuk, vagy a költségeket a vásárlóra háríthatjuk.
Elállási jog
Önnek joga van a rendelését annak átvételétől számított 30 napon belül indoklás nélkül visszavonni. Ezen értesítést követően további 15 nap áll rendelkezésére a termék tényleges visszaküldésére. Önnek a teljes rendelési összeget, beleértve a szállítási költséget is, visszatérítjük. Ezek a költségek körülbelül 6,95 eurót tesznek ki csomagonként, az Ön szállítója weboldalán található pontos díjakért látogasson el az oldalukra. Ha élni kíván az elállási jogával, a terméket minden szállított tartozékkal együtt, és – amennyire ez ésszerűen lehetséges – eredeti állapotában és csomagolásában kell visszaküldenie a vállalkozónak. Ezen jogával való élni kívánása érdekében vegye fel velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen: [email protected]. Miután a visszaküldést jóváhagytuk, visszatérítjük az összeget 2 napon belül az Ön visszaküldött termékének jó állapotban történő visszaérkezése után.